2012年1月21日星期六

《假如蝙蝠俠想做的,其實是小丑。》(五)

5.

深夜十一點四十三分,我一個人企左係唐樓既天台上面。
望住城市繁盛既燈火,我感受唔到任何亮麗既希望。
希望係留比人去追求。
而我係黑仔到貼地,不留半條空隙既廢物。
我救女神既時候,除左心諗住唔可以比佢知道我身份之外,腦裡面乜都冇。
就好似當年佢比人摑完個陣一樣。
我既世界已經唔存在,我亦唔存在於任何世界。

所以我個陣特登壓低自己把聲。
所以我個陣好快就走左。
所以我到呢家都唔敢去搵佢,同佢講清楚。
我唔敢存在於佢既世界裡面。

咁點解我仲要同佢講「我係騎士」?

「我唔知呀!」
我對住星空嚎吼,如我所料,佢冇比我回應。
隨之而來的係一片死寂。
我冷笑一聲,踏上九樓既天台邊緣。
我的失敗人生由女神比摑開始,我諗由我救到佢既時候終結係最好。
被星光拋棄既人,已經冇資格生存。
我要自殺。

本來無一物,何處惹塵埃?
反正我黎時乜都冇,呢家又係乜都冇,死又何哀?
做人太辛苦,特別做我呢種廢人,前路已經唔係白茫茫,而係地陷無路。
再活落去,只會因為冇租交而失身,只會失去最後既一個朋友,只會餓死係屋入面冇人知。
有時生命太頑強都唔係好事,我受夠了,不如自我了斷。

我一身騎士既打扮,準確一躍而下。
點解我要扮成騎士咁死?
因為我要話比人知,騎士並唔係大眾所想既英雄,佢只係一個走頭冇路既廢柴。
我冇留遺書,我既故事、市民對我既睇法,由得啲報紙佬點寫。
我唔想理。

我畏高,如果望左落去,我一定淆底唔敢跳出去,所以視線冇向下移過半秒。
不過我知道下面街,就係之前我救女神既地方。我特登揀呢道跳,就係希望我既死能夠更轟動,比人留意到。
我吐一口氣,唔諗咁多,要死就渣渣淋啦!

我用力一跳,好快就向下急墮。
我享受夜風撲面既快感,心靈頓時向天空解放。
不過只係維持一剎那。

「仆街!點會有棵樹!」
我見到我自己跌緊落一棵大榕樹度。
我句野都未講完,已經撞左落去。身體係樹枝間穿插碰上,整斷左唔少樹枝,卸左我唔少力。
最後先跌落地。
「哎呀!」
唔知邊度傳黎一聲唔係我發出既慘叫。我唔得閒理,我個頭好暈。
屌,點解唔比我死!係咪真係要咁玩我?
本來想發多陣勞蘇,不過好快我又比另一件事令我分心。

我面前企左一個女仔,好愕然咁望住我。
呢個時候,我先發現自己坐住左一個男人。
佢睇黎好辛苦,應該係比我跌落黎個陣擲中左,起碼有幾條骨比我擲斷。頭先個下慘叫,應該係佢嗌架喇。
唔撚係嘛……
「你……你係騎士?」女仔又驚又喜咁問‧
我一如以往。
走!

第二朝,我落去報攤,睇到頭條個刻,我差啲暈低。
「騎士第三度現身  飛身撲救被搶Iphone少女」

沒有留言:

發佈留言